Česta pitanja
Partnerska kurirska služba se brine za isporuku. Pre isporuke će stići obaveštenje.
Da. Porudžbinu možete otkazati do trenutka predaje pošiljke kurirskoj službi. Neke porudžbine šaljemo odmah isti dan, pa je porudžbinu najbolje otkazati u što bržem vremenskom roku.
Plaćanje vršite kada kurir donese paket na kućnu adresu.
Prilikom preuzimanja paketa proverite stanje. Ukoliko utvrdite da je pošiljka oštećena, obavestite kurira koji će izvršiti evidentiranje oštećenja i povrat.
Ukoliko ste po prijemu primetili oštećenje nastalo prilikom transporta, obavestite nas i izvršićemo ponovno slanje robe, ukoliko je prigovor opravdan.
Lično preuzimanje i vraćanje u većini slučajeva, nažalost, ne nudimo.
Nakon što poručite proizvode stići će obaveštenje sa potvrdom porudžbine. Nakon toga izvršićemo selekciju, pakovanje i predaju pošiljke kurirskoj službi, sledeća obaveštenje je o poslatoj/završenoj porudžbini. Nakon te poruke, isporuku možete očekivati sledećeg radnog dana. Za određenja manja mesta, kurirska služba vrši isporuku jednom nedeljno.
Uglavnom ne.